Bloggportalen statistik

torsdag 8 maj 2014

Omdömen om OBSESIÓN

Nu har jag läst ut OBSESION ....Så synd ......jag ville bara fortsätta och läsa och läsa ....det var den bästa boken ,som jag har läst på många år ....Så otroligt spännande och lärorik ..Jag har rekommederat den till alla mina FB kompisar .....Ni måste läsa den från Gunilla Dahlman 2014-05-06

Jag kan varmt rekommendera den här boken OBSESIÒN av Nils Mohlin, spänningsfylld och gripande!! Jag ger den fem stjärnor av fem Kram Lisbethfrån Lisbeth Olsson 2014-04-09

Det är inte ofta en författare lyckas skriva 2 bra böcker i följd.Wilhelm Moberg och Stieg Larsson!Ja!Nu ocksaa Nils Molin!Boken "Obsesion" är inte bara spännande utan ocksaa oerhört skrämmande!Köp boken,läs boken och engagera Dig i detta tragiska samhällsproblem!från Göran G-son Jarl 2014-04-06

Mohlin håller tempot. En synnerligen spännade roman om ett angeläget ämne. Kan inte annat än rekomendera Obsesion!från Leif Jacobson 2014-04-01

  http://www.litenupplaga.se/1288


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar